wij zijn van 1627,
van welk jaar ben jij?

Je moet ten minste 18 jaar zijn om deze website te bezoeken.

Vul je geboortejaar in

Vul je geboortemaand in

Vul je geboortedag in

Ik heb voor het eerst Kroon besteld, wat gebeurt er nu?

  • Geplaatst op
  • Door Paul van Kroonbier.nl

Wat leuk om je te mogen verwelkomen. Nog even en je kunt jouw gasten van een Kroon biertje laten genieten. Heb je nog nooit op Kroonbier.nl besteld? Dan kunnen wij ons voorstellen dat je met een aantal vragen zit. Wij hopen door middel van dit blog al jouw vragen te beantwoorden.

Waarom is Kroon bier zo goedkoop?

Als je op Kroonbier.nl bestelt, dan bestel je rechtstreeks bij de brouwerij. Er is dus geen sprake van tussenhandelaren die uiteraard ook iets mogen verdienen. Dit voordeel, geven we terug aan jou als klant. Verder betaal je op Kroonbier.nl alleen voor het bier. Ideaal voor de zelfstandige en zelfvoorzienende ondernemer of thuistapper. Verder zijn alle processen achter Kroonbier.nl geautomatiseerd. Dit zorgt ervoor dat er maar enkele werknemers betrokken zijn en we de kosten sterk kunnen drukken. Met name hierdoor kunnen we een Premium categorie 1 pilsener met 5.0% alcohol, bieden voor deze prijzen.

 

Ik heb besteld en betaald, wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je een betaalbevestiging vóór 20:00 uur hebt ontvangen (dit is een tweede mailtje naast de bestelbevestiging), dan wordt jouw bestelling de volgende werkdag geleverd (leverdagen zijn dinsdag t/m vrijdag). Mits je een andere afleverdatum hebt opgegeven, dan houden we hier rekening mee. 

 

Betalen op rekening

Heb je gekozen voor Betalen op rekening, dan wordt de bestelling verstuurd zodra de betaling is geverifieerd. Dit gebeurt iedere nacht om 00:01 uur. Bij overboeking wordt de aflevering dus met een dag verlengd.

 

TRACK AND TRACE

Voorbeeld:

Bekijk in jouw mailbox het track and trace mailtje. Hierin staat een link met een dynamische tijd. Dit houdt in dat de tijd wijzigt als de chauffeur in de file staat, of juist eerder verwacht aan te komen.

 

Hoe kan ik zien hoe laat ze de levering komen afleveren?

Om 07:00 uur, op de dag van levering kun je inzien binnen welk tijdbestek je de levering kunt verwachten. Naast het mailtje dat je 's ochtends ontvangt, kun je op dit tijdstip terecht op: https://www.heuveluden.nl/track-trace/. Vul hier de postcode en het huisnummer van het afleveradres. Werkt deze track and trace om 08:30 uur nog niet, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Deze kun je bereiken op 0499-428787.

Voorbeeld:

Ik heb alleen maar retouren aangemeld, wat nu?

Hiervoor geldt ook dat je op de dag van afhaling na 07:00 uur op de track and trace website terecht kunt: https://www.heuveluden.nl/track-trace/. Let wel op dat we alleen fusten en koolzuurflessen retour nemen die oorspronkelijk bij ons besteld zijn. Deze herken je aan het PALM logo op het fust.